Jak przejąć 90% rynku i zostawić konkurencję w tyle?

Każdą branżę można podzielić na trzy typy przedsiębiorców:
1. To Ci, którzy cały czas gonią za króliczkiem i ciężko zarabiać im jakiekolwiek pieniądze
2. Przeciętni, którzy walczą o 10% klientów na rynku… Niby nie najgorzej, ale biorąc pod uwagę, że o tych klientów walczy również 90% przedsiębiorców, to robi się mniej ciekawie.
3. 10% przedsiębiorców, którzy zgarniają 90% klientów na rynku. To liderzy, którzy mają GIGANTYCZNĄ przewagę na rynku.

Jak myślisz, którym typem przedsiębiorcy jesteś Ty?

Duplikowalny sekret

Na pewno znasz historie osób, które mają po kilka, czasem kilkadziesiąt spółek, a każda z nich generuje ogromne kwoty i to miesiąc w miesiąc.
Czy to kwestia przypadku, szczęścia?
Nie ma takiej możliwości.

Każda z tych osób posiada duplikowalny sekret, który wdraża w każdym swoim biznesie. To również sekret osób, które opisałem w punkcie 3. powyżej.

Tym sekretem jest system, który każdego dnia w sposób automatyczny pozyskuje klientów. Jest on Twoim najlepszym handlowcem, który działa 24/h, nawet wtedy kiedy Ty śpisz!

Co się pod tym kryje?

1. Wartościowy ruch

Większość osób chce docierać do każdego. Robią to w różny sposób: plakaty, ulotki, reklama w telewizji, Adwords…
Statystyki pokazują, że każde 10.000 rozdanych ulotek, może wygenerować MAKSYMALNIE 30 klientów.
To raczej mało biorąc pod uwagę koszty druku, roznoszenia ulotek.
Co zatem zrobić najlepiej?

Facebook pozwala Ci w sposób bardzo precyzyjny wychodzić do swoich potencjalnych klientów. Jesteś w stanie określić ich płeć, wiek, miejsce zamieszkania oraz… Zainteresowania.

Załóżmy teraz, że prowadzisz dom weselny. W jaki sposób najszybciej możesz pozyskać klientów?
Dotrzeć za pomocą Facebooka do osób, które są zaręczone lub interesują się pierścionkami zaręczynowymi i/lub sukniami ślubnymi.
Myślisz, że jeśli taka osoba zobaczy Twoją reklamę, to szybciej zostanie Twoim klientem, niż osoba, która w ogóle teraz nie myśli o ślubie?

Korzyści z tego są dla Ciebie ogromne, ponieważ zaczynasz trafiać precyzyjnie i płacisz za reklamę, którą widzą TYLKO Twoim potencjalni klienci, co mocno obniża Ci koszty.

2. Hipnotyczna oferta

Wiele osób ma myślenie typu: „W moim biznesie reklama na Facebooku nie sprzedaje”.
I oczywiście jest to dobre myślenie, ponieważ do póki nie staniesz się gwiazdą w swojej branży, to konwersja będzie słaba.

Reklama na Facebooku to tylko pomost między Twoimi potencjalnymi klientami, a Twoją hipnotyczną ofertą.

Większość ofert, które oglądam, są takie same: specyfika produktu, jego zalety i tyle…
Prawda jest taka, że to NIE DZIAŁA.

Zastanów się co Cię najbardziej angażuje i sprawia, że chcesz kupować?
To hisotria!
Dlatego buduj swoje oferty na historiach.
To trochę tak, jakbyś czytał książkę, której podział jest jasny: wstęp, rozwinięcie, zakończenie.

Wstęp to pokazanie problemu, z którym mierzy się bohater.
Rozwinięcie, to pokazanie drogi bohatera, czyli tego co musi znosić, aby dotrzeć do swojego celu.
Zakończeniem jest Twój produkt jako rozwiązanie problemu Twojego klienta.
Gwarantuję Ci, że tak zbudowana oferta wielokrotnie zwiększy Ci konwersję.

Co dalej?

To tylko początek. W kolejnych dniach dostaniesz ode mnie jeszcze dwa artykuły, które pozwolą Ci jeszcze lepiej poznać ten system oraz go wdrożyć.
Zależy mi na tym, aby po kolei dawać Ci wiedzę, ponieważ wiem, że jest jej dużo.
Zastanów się proszę jak Ty podchodzisz do wyżej wymienionych kwestii, a pozwoli Ci to w dużym stopniu zweryfikować swój biznes.

Jeśli chcesz nauczyć się jak budować takie systemy, to zapraszam Cię na dwudniowy warsztat, podczas którego stworzysz system, który będzie Twoim najlepszym handlowcem.
Wybierz miasto poniżej i zarezerwuj swoje miejsce ⬇
TORUŃ
CHORZÓW